برجسته تر کردن گونه‌ها با آرایش

 با این روش آرایش، گونه های تان را برجسته تر کنید

در آرایش صورت،  زیبایی گونه ها نقش مهمی دارد. استفاده از سرخاب یا رژگونه، به صورت جلوه خاصی می دهد و حالتی، همراه با سلامتی و نشاط در چهره شما ایجاد می کند.

   چه صورت های استخوانی و لاغر و چه صورت های گرد و تختی که برجستگی گونه ندارند و صاف و یکدست هستند، این روش می تواند در نشان دادن گونه ای زیبا به آنها کمک کند به این ترتیب که:
  پس از زدن کرم هایی که باید استفاده کنید از ضد آفتاب تا کرم پودر های مورد مصرفتان برای صاف و یکدست شدن و زیبا سازی پوست، از دو رنگ رژگونه نزدیک به هم استفاده کرده ابتدا کمرنگ آن را با برس گرد و نرم رژ گونه درست از کنار بینی شروع کنید و تا کنار گوش ادامه دهید و این کار را برای هر دوطرف کامل و مساوی انجام داده، سپس از رژ گونه ی پر رنگتر استفاده کرده این بار برس را از کنار بینی بزنید اما به حالت هفت گرد و به شکل گونه تا روی گونه ها بیشتر ادامه ندهید و با حرکت رفت و برگشت به آن خوب شکل دهید.
  با این روش شما با یک آرایش ساده برای خودتان گونه ساخته اید و اگر هنگام انجام این کارکمی حالت لبخند و خنده نیز به چهره بدهید کار برای شما راحت تر خواهد بود چرا که محل دقیق گونه بر روی چهره ی شما مشخص خواهد شد و این منطقه بر روی صورت همان جایی ست که باید از رژگونه ی پر رنگتر استفاده شود.

 رژ گونه



نظرات شما عزیزان:

فرناز
ساعت18:28---28 ارديبهشت 1391
اینم مطلب خوبی بود و انجامش بسیار آسون.
مر30 یا30


هانیه
ساعت18:51---25 ارديبهشت 1391
oh my god...

طناز
ساعت22:10---24 ارديبهشت 1391
مطلب خوب و آموزنده ای بود . ممنون یاس عزیزم

ا
ساعت11:16---24 ارديبهشت 1391
آسونه . کمک می کنه لبخند زیباتری داشته باشیم...........
ممنونم


اسما
ساعت23:23---23 ارديبهشت 1391
OK
khob booooooooooooood
mer30
Ya30


جوجو
ساعت23:00---23 ارديبهشت 1391
ای ول چه آسون......
مر30 Ya30 جونی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 23 / 2 / 1391برچسب:رژگونه, آرایش, برس, گونه, برجستگی گونه, سرخاب, لبخند, چهره, رنگ و ,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس